onsdag 11 mars 2009

Min första blogg

Mitt första blogginlägg. Nästan. Jag försökte för tre år sen, men det rann ut i sanden. Men nu ska jag ta mig själv i kragen. Och till råga på allt så ska jag också twittra. Ujujuj.


Det känns både skrämmande och spännande. Först tänker man: hur ska jag hinna med detta? Och vad ska jag skriva om. Det sistnämnda borde ju inte vara så svårt. Det finns ju hur mycket som helst att kommentera, äh, jag menar blogga om. Och är man politiker, på heltid, så borde det inte vara några problem alls. Tvärtom. Jag vill ju vara med och utveckla ett samhälle som bygger på devisen Broderskap-Jämlikhet-Frihet. Det är det jag ska försöka koncentrera mina inlägg kring. Men ibland kan det bli ett och annat av mer personlig och privat karaktär.


Så nu kör jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar